Zanim przystąpisz do pozycjonowania witryny internetowej, zadbaj o jej optymalizację. Przede wszystkim sprawdź kod html pod kątem hierarchii tagów a tego jednakowoż są one pozamykane. Usuń niepotrzebny kod, pozbądź się nadmiaru niepotrzebnych animacji flash i zoptymalizuj grafikę, by uprościć robotowi Google wczytywanie oraz właściwą indeksację strony.Uzupełnij alt w obrazkach a zadbaj o zróżnicowany tag title dla każdej podstrony, stosując odpowiednie słowa kluczowe w opisach. Jeżeli stosowałeś już sztuczki typu napis w kolorze tła ewentualnie krój pisma o wielkości 1px, zrezygnuj z tych technik. Cloacking, alias trick polegająca na przedstawieniu innej strony robotom i użytkownikom, oraz nie przyniesie Ci korzyści, natomiast być może narazić na zbanowanie bądź zafiltrowanie domeny w wyszukiwarce. Ważne jest w podobny sposób ekspulsja nadmiaru linków wychodzących do witryn zewnętrznych natomiast ograniczenie ilości linków wewnętrznych w obrębie podstrony. Pozycjonowanie bez tego elementu optymalizacji będzie wielce trudne. Na koniec zadbaj o dobrą znaczenie swojej witryny. W myśl stwierdzenia content is king w celu Google liczy się przede wszystkim znaczenie natomiast umieszczenie słów kluczowych na stronie. Stwórz serwis z myślą o użytkownikach, a nie wyszukiwarkach. Tak zoptymalizowana okno sklepowe będzie nadawać się do pozycjonowania w najpopularniejszej aktualnie wyszukiwarce internetowej.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
0 komentarze:
Prześlij komentarz