Jednym ze możliwości, w jakie obecnie reklamują się firmy, są kalendarze. Te drukuje się w różnym schemacie i na potrzeby różnorakich firm. Nie niełatwo się domyślić, że najmniej kosztują te kalendarze reklamowe, które mają postać niewielkich karteczek.
Formatem nie są one większe od typowych wizytówek. Takie kieszonkowe kalendarze w znaczącej liczbie sytuacji nosi się w portfelach. Choćby powinno się przyznać, że dobie smartfonów, takie kalendarzyki cieszą się coraz mniejszym zainteresowaniem. Wciąż natomiast można je spotkać. Inną wersją kalendarzy firmowych są takie kalendarze, które są kalendarzami ściennymi. Mogą to być kalendarze, które są niczym innym jak pojedynczą duża kartka, na której rozpisane są poszczególne miesiące i gdzie znajduje się grafika nawiązująca do firmy. Kalandrze dla firm mogą również wyglądać zupełnie inaczej. Spotka się kalendarze trójdzielne, gdzie poszczególne miesiące rozpisane są na osobnych kartkach. Takie kalendarz w zasadzie składa się z czterech, a nie trzech części. Trzy z nich stanowią kartki z miesiącami roku, czwarta część kalendarza stanowi część graficzna, która jest nie tyko ozdobą, niemniej jednak i tym elementem kalendarza, za pomocą którego firma się promuje. Drukuje się także kalendarze książkowe dla firm. Takie natomiast najczęściej udostępnia się pracownikom danej firmy lub jej odpowiednim klientom i kontrahentom. Nie można zakupić książkowego kalendarza danej firmy, bo te w każdej chwili drukuje się wyłącznie na zamówienie. Zdarza się, że takie kalendarze dokładane są do produktów firmowych jako gratisy, niemniej jednak to zdarza się raczej rzadko. Przede wszystkim dlatego, że kalendarze książkowe nie są tanie.
Polecamy: http://www.kalendarz.info.pl.
0 komentarze:
Prześlij komentarz